2010. december 13., hétfő

Nem adok címet, sose volt az erősségem


Vasárnap, a vonaton, mikor Pestről jöttem hazafelé, két srácot hallottam beszélgetni: "Az egész ország telivan drogos köcsöggel! Mindenki... mindenki drogozik!" ekkor megvilágosodtam: erről írok mostan ide. Kezdem azzal, hogy amíg én nem érzem a hatását.. ugyértem közvetetten, (drogos állat kötekszik, lejmol rá pénzt, vagy elakar adni)addig nemzavar.. egészségükre.
De miért jó az, hogy otthonról lenyúlják az aranyakat, aminek már-már eszmei értéke van, mert még a nagyié volt ezelőtt 40 éve vagy vmi hasonló, aztán leadják egy kis narkóért. Vagy olyan sztorit is hallottam, hogy a forma először elpasszolta az x-boxról a karokat, aztán eladta a gépet is, majd később megy át haverja és kérdezi: "hol az x-box?" a csávó nemes egyszerűséggel: "Felszívtam".. büszkelehetsz apukám -.- a poén az, hogy amikor legközelebb ment át hozzá a haverja, már a plazmaTV se volt ott.
Utálom az összes drogot, és azt mégjobban ha olyan csinlja, akit szeretek, és soha a retkes életben nem néztem volna ki belőle. Mert akivel úgy haverkodtam össze, hogy narkós, hát ha zavarna akkor valószín, nem haverkodtam volna vele.
Külön bekezdést szánok a katinak. Háát bazzeg, katilázban ég az ország. amerre mész mindenkinél kis fehér zacsi, fika folyik az orrából, és azt se tudja mit szív. Elárulom: növényvédő permetből vonják ki. Azt a permetet még a kártevőknek is vízzel hígítva adják! A katisoknak max 3 évet adok, és olyan lesz a felfogásuk, mint egy guriga klozetpapíré.
Szóval csinálja aki akarja, én így állok az egészhez. Ja, és szánalmas, hogy ahhoz képest hogy illegális, minden második kapualjban ott kínálják. Mármint a hatóságok iránt érzek szánalmat. Ennyi vna a történet. Köszönöm.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ez igen Martin! Nem gondoltam hogy valaha ilyen értelmes nagy igazságokat fogok tőled olvasni.
    Mellesleg tetszik a felfogásod az emberek stílusával és megítélésével kapcsolatban! Tovább még a blogot mert most már kíváncsi vagyok az "elmélkedéseidre". :)

    VálaszTörlés
  3. hát ja.. ki gondolta h ilyen bölcs leszek... ja meg helyes... :D xd és szerény xd.
    amúgy köszönöm szépen:D

    VálaszTörlés