2010. december 13., hétfő

Az emberi primitívség netovábbja

Szal ez lenne az új téma. az imént írt rám vmi köcsög primitív. aki azthiszi h most ettől öngyilkoslegyek.... vannakmég sajnos ijen visszamaradott lények ezen kívül is, de azokat akváriumban tartjuk.. tessék eme néhány sor magáért beszél....(ja és nemhagytam ki egy üzit se, így kezdett a nyomorék...

Istvan Ronto december 13., 23:08 Jelentem
kibaszott ocsmány és pocsék vagy


Shawn Syndromee december 13., 23:16
féltékenykedünk ? ;)


Istvan Ronto december 13., 23:17 Jelentem
rád?:D még a kutyámis külömb nállad


Istvan Ronto december 13., 23:18 Jelentem
rohadt anorexiás


Shawn Syndromee december 13., 23:21
ésmég ígyis jobannézek ki mint te... .. kockahas csak annak kell akiknek kicsi a faszuk, vagy gyenge a dumájuk... ^^. és ezzel a beszélgetéssel az értelmi színvonaladdal is tisztában vagyok kedves barátom =)


Istvan Ronto december 13., 23:22 Jelentem
HÁHÁHÁ:D nállad még a gatyámis jobbanézki te nyomorék :D 1 rohadt genetikai pulifejű ocsmány vékony hulladék vagy:D


Istvan Ronto december 13., 23:22 Jelentem
darkos emos gyökér MÁR A FÉSZBUKOT IS MEGTALÁLTÁTOK ocsmány férgek:D


Istvan Ronto december 13., 23:24 Jelentem
FUUDE OCSMÁNY FEJEDVAN:d nagyon undorító vagy


Shawn Syndromee december 13., 23:28
najó figyelj. kurvára nincs energiám hozzád.. ezt az 5 éves szintet hanyagold, mert nagyongáz.. én ígyérzem jólmagam ahogy vagyok, és úgy lefosom a szájbakúrt véleményed ahogy azt illik. ya és, attól hogy egy hím nemű lény igényes, attólmég nem alacsonyabb szintű mint te,.. -.- amúgy azthittem, hogy a fajtád, kihalt a neandervölgyiekkel együtt.....


Shawn Syndromee december 13., 23:29
és a nálad egy "L" magyarzsenikém:D


Istvan Ronto december 13., 23:29 Jelentem
te 1 igénytelen undorító balfasz vagy:D ien testel nemis pózolnék a neten meg ien képekkel töröld az összeset mert nagyongáz:D


Istvan Ronto december 13., 23:30 Jelentem
puruttyára rakatom az összes képed:D levannak mentve beis küldtem


Istvan Ronto december 13., 23:31 Jelentem
tekis csikkfaszú előbbnövesszél faszt utánapofázzál vissza mert belelépek a szádba te szutyok


Shawn Syndromee december 13., 23:34
kedves barátom. arról nemtehetek hogy egy tudatlan gyökér vagy, és más stílusoktól elzárkózol, esetleg még le is szólsz valakit, mert az igenvisszamaradott picike kis agyacskád nem fogja fel, hogy más is létezik a plázakurváin, meg a 24/7 faszverésen kívül.... kicsikét elmész fejlettebb országokba ott teljesen természetesek az igényes faszik.. nemtehetekróla h ez neked bassza a csőröd


én megpróbáltam végig illedelmes lenni, de sikerült meglepnie néhány igen IQhiányos beszólással... csodálkozom h nem menstruál....ennyiésszel.. ya és remélem a blogcímemet is küldi puruttyára..:D kell az a forgalom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése