2010. december 16., csütörtök

Gyarapodnak a kemény legények

Nemrégiben másoltam ide egy beszélgetést. Egyre többen találnak meg ilyennel, hogy, hogy nézek ki. Asszem kezd elegem lenni az ilyen seggarcokból -.-
Szal indzsoj it! :).. :

a képen te vagy? emberek közé mersz menni? néztél már ki értelmesen az életben? anyád téged így kienged otthonról? apád miért nem zsebkendőbe csapott ki? mi ösztönözz arra hogy ilyen "cukcsi" szemöldököd legyen? köszi a választ.

1. mé szerinted majd az öregapámról teszek ki képet nem? -.-
2. igen merek emberek közé menni
3. állítom hogy én világéletemben értelmesebben néztem ki mint te =)
4. hát miért szólna ?:D... jah hogy neked még anyucika parancsol ?:D nembaj 13-14 éves korodra már talán a kezed is elengedi ha az uccán mentek:D
5 azért mert kár lett volna értem :D.
6. az hogy röhögjek az ijen csökkentett agyi kapacitásu embereken akik azthiszik hogy azé kemények mert nem ismernek egy-egy szubkultúrát, és leszólják a másikat, hogy hogy néz ki amikor kurvára semmi köze hozzá (sokesetben a támadó fél megjelenése se külömb)
7 Kérem, igazán nincsmit :D.
UI.: bár magyarország má csak ijen. telivan primitív faszokkal, akik azthiszik hogy a tieszto az isten és minden más egy kalap szar, holott azt a minden mást még csak távolrol sem ismerik, amíg én nem problémázok a te fejed miatt addig kérlek te se az enyém miatt... köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése