2010. december 15., szerda

Hát a PCim

Háát, mivel nincs jobb ötletem, ezért írok néhány sort a pc-imről, és tágeszeimről. Kezdem azzal, hogy jelenleg 8 lyukam van. ..amit tűvel szúrtam: 3 bal fül, 3 száj, 2 jobb fül. Szóval ez a jelenlegi felállás, de ha elkattanok, simán szúrok újakat.. ezek nekem mindig spontán jönnek:D.

A legeslegelső alakításom a bal fülem volt, amikoris egy 18G-s (1.3 mm) tűvel szúrt lyukon át akartam tömködni, egy 1.6os pc-t. Kb. az 5. szúrásnál, mikor beláttam, hogy nemmegy, kimentem a fürdőbe, lemostam a csurom vér kezemet, átszúrtam mégegyszer a fülem, bennehagytam a tűt, gondolván, hogy kicsit begyógyul, és bevarázsolhatom a pc-t. Szal tűvel a fülemben aludtam. Reggel sikerült átpaterolni az 1.6-ost:D. Aztán begyógyult idővel, elkezdtem tágítani, kiszedtem, megint tágítotam, megint kiszedtem, aztánmá úgy megnyúlt a bőr, hogy úgy nyúlik mint a takony:D.xd. Most 2 hete szerdán elkezdtem tágítani, és következő szombatra 20as volt, és nemis gyulladt be most olyan kegyetlenül, mint szokott.
Aztán megint kicsit vissza az időben. 1-2 hónapra rá, hogy meglett az első lyukam, fölé is szúrtam egyet. ez szerencsére annyira nem vérzett, és okosabb voltam, 1.2-es pc-t raktam bele :D. ezzel nemvolt semmi probléma.
Aztán megszületett az első vas a pofámba, úgyszint 18G-sel. Egy 8 milis 1.2es talpas pc, ami reggelre úgy bedagadt, hogy majd meghülyültem a fájdalomtól. Aztán 2 hét után majdnem teljesen be is gyógyult.
Aztán a jobb fülemet szúrtam ki, egy zsákvarró tűvel, egy csepp vér nem jött ki a fülemből ehh!!!!! Abba be is basztam egy fülbevalót, egyáltalán nem volt vele semmi probléma. Jelenleg ez most 5 milis.
Aztán meg jött a következő a pofámba, az előző mellé. Ez már branüllel csináltam, egy 8 milis banán szárú pc-t tettem bele. Na ezaz, amit jól meg is szoptam, ugyanis reggelre úgy bedagadt, hogy a belső golyó full eltünt a pofámban. Körömvágó ollóval műtöttem ki kérem :D.xd. Aztán ennyi.
A következő adag, úgyszint 18G-sel szúrtam: a pofámba, ezúttal jobb oldalra, és, a jobb fülembe, porcba. Hááát a szám időnként ittis elég durván fájt, de a fülem überelte. Az még most is fáj időnként, de már nem olyan vészes.
És az utolsó: balfül, a meglévő kettő fölé egy harmadik. amikor kiszúrtam semmibaja nemvolt. simán aludtam rajta, olyan volt, mintha már évek óta, ottlenne. aztán, mikor ki akartam cserélni... elkezdett dőlni a vér belőle, alig tuttam beletenni az 1.2-est. szorult, bedagadt, most ránézni nemlehet úgyfáj... de majd meggyógyul.
Ezeken kívül még rengeteg pc-m volt: fülbe, orrba, stb., ez csak a jelenlegi felállás. Hogy hányszor voltam összesen kiszúrva?. nemtudom de több mint 20x. Ha megtartottam volna minden pc-m, most ilyen bádogember lennék:D

Szóval, amitől sokan paráznak: a tű. Nem az az, amitől félni kéne, hanem hogy utána begyullad, bedagad. De kiküszöbölhető, ha a frissen szúrt lyukba, elég hosszú szárat teszel. Esetleg még ha betadinnal kezeled is. (bár én sose használom, egyszer ígyis-úgyis begyógyul) Remélem tudtam szolgálni hasznos információkkal..
Köszönöm^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése