2010. december 20., hétfő

Mégújabb hajzat


Egy bizonyos szerencsétlenség után ugye nem hordom a rasztát. Ekkor jött, hogy hátul nagy tupír lesz, elöl meg majdnem középen elválasztva a hajam, mint az a fészemen is látható.
Pénteken voltam vásárolni, és megakadt a szemem egy lila hajfestéken, mondom ez kell!! Szerelem volt első látásra! csak ugye nem lehetettaz egész lila, mert van a hajamon fekete is bőven. de szerencsére legutóbb csak sötétbarnával kentem le, és az ugye lassn elkezd kopni. Meg ugye nő is az a haj lefele, és viszonylag világos hajam is van, szal 3 szín volt a hajamba. (gyengébbeknek mégegyszer: fekete, sötétbarna, világosbarna) Úgyhogy most bátorkodtam lekenni ezzel a lilával,így átmenetes lett. Nekem naggyonbejön!!:D Aztán ugye amikor az ember fia befesti a haját, ilyen jó puha, kezelhető lesz, elkezdtem vasalgatni. Annyira ojan, puha lett a hajam, hogy megpróbáltam azt a részt is átvasalni, amit egykoron borotváltam. Ekkor megszállt az ihlet. itt egy kicsit nyissz, ott egy kicsit nyissz, na még egy kicsit erre, na még egy kicsit arra, és megszületett !!! Amúgy ez is ugyanolyan multifunkciós haj, mint a többi, tehát ha középen szétválasztom teljesen jó lesz :D.
Nekem naggyooon bejön. Remélem a közönség véleménye is ehhez hasonló lesz! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése