2010. december 17., péntek

Divat hülyének lenni?


Ismét megtalált a jó öreg barátunk, a napiszar. Voltam már fent 1x mint alfahím, 2x (egyszer videóban, egyszer képen) mint napi goth, 1x mint napi scene. Namost, mivagyunk a szarok, a hülyék, a fosok, amikor ezek mégcsak stílusokba se tudnak bekategorizálni!
Ez az egyik fele a dolognak. A másik a kommentelők. Nélkülük nem is lenne napiszar a napiszar, mivel a legnagyobb istenverései a kommentelők között vannak. Például amikor Kiki és Rénó voltak fent, mint mellpózerek, az egyik kommentben olyan volt hogy "ezek biztos buzik". -Honnan tudod te korlátozott ?! Leszoptad őket, vagy honnan tudod?! Vagy most a legújabb postomban van egy olyan komi, hogy "ezek Emo gecik". Igen kedves cimbim gratulálok, ÖN NYERT! mert te olyan jól ismered Kessyt meg engem, hogy temár csak tudod h emo gecik vagyunk nemde? -.-
Szóval szerintem nem az a gáz hogy felkerülsz ide, hanem hogy egy ekkora halom intelligenciával elkezdesz okoskodni.
Azt várom, hogy végre ezt a tömeggyártott, elhülyített fajtát fikázzák, mint a retrósok. Ezt a fajt sose értettem. Mi a retro bennük? Javítsatok ki ha tévedek, de a retro az ILYEN! Vagy a raperek! Jó, mondjuk én nem stílus alapján ítélek. Általában mindenkinek megadom az esélyt, hogy saját maga mutassa be nekem, hogy milyen ember is valójában, nem a Bécike mondja, hogy kit szeressek, kit ne, vagy épp azért utáljak valakit mert máshogy néz ki mint én. Vannak kivételek ez tény! Csak nem sok.... több terápiás barom! ;)

2 megjegyzés:

  1. Jajj:D szardmárle^^ most láttam, hogy én meg haver is felkerültünk^^ na most akkor mi van? 12-13 évesek fogják megmondani a frankót? :O Martinka felnőtt ember vagy...szardmárle^^

    VálaszTörlés
  2. csak irritálnak a fentiekben említett dolgok :D. am leszarom, mert nem változtat semmin :D.

    VálaszTörlés