2010. július 5., hétfő

Hát fasza volt xP

Csütörtökön mondta Ciklon h mennyek Gödöllőre (MSNen), mert szülinapja van. Mondom neki nincs pénzem meg semmim, nem tudok elmenni. 10 pec hatásszünet: ha délután 5kor már nem leszek msnen akkor Gödöllőn tali a buszvégbe. Másnap reggel mondom anyunak h megyek Vácra, (Mert így rokkantan nem nagyon engednek sehova, max. Vácig.) kaptam egy ezrest és byebye. Kicsit korábban értem Gödöllőre a tervezettnél, egészpontosan 2 órával korábban, szal bementem egy netkávézóba felmentem msnre, és szóltam Ciklonnak hogy már itt vagyok, siessen le és takarodjunk. aha sietett is . másfél óra mulva megjelent, aztán mentünk is, beültünk egy kocsmába, mi ott pofáztunk, közbe megérkezett Shiki meg Vivi, később még Zora meg Dani is. Mivel le voltunk égve mint a Reichstag, elmentünk Ciklonnal borra tarhálni, míg a többiek a kocsmában vártak ránk. néhány óra alatt összetarháltunk egy borra, (soha, de soha ne tarhálj gödöllőn, nem adnak, vagyis csak ritkán.) megvettük, viszamentünk a kocsmához, többiek má sehol, azt mondta a kocsmás nőci, hogy azt üzenik, hogy várjuk meg őket. Akkor Ciklonnal elmentünk egy nyugis helyre, és megbontottam a bort, és elkezdtük iszogatni. Hihetetlen gyorsan megcsappant az üveg tartalma, még pont egy kevés volt benne, kb negyedig. Akkor fogtuk magunkat, és megnéztük, h viszaértek e már... VISSZA =D. akk még megittuk azt a kevés bort  ami maradt, és elindultunk yókedvűen a teszkóba még bort venni :D.én azt má nem tudom miből de ezek hirtelen nagyon meg lettek eresztve, mert amennyi bort kihoztak.. Én úgy bebasztam mint az albánszamár.:D. Kifeküdtem egy padra, és egy egész rókacsaládot telepítettem a teszkó parkolójába xxdaztán Shiki felébresztett, és elindultunk. kegyetlen szar volt menni :D... arról videó kellene hogy én mit csináltam az úton, Ciklonék felé! xd. Amikor odaértünk bedőltünk az ágyba, teszem hozzá, már világosodott, szal lefeküdtünk és ugy kalimpált a szívem h nem bírtunk tőle aludni XXD ez halál komoly xd. meg légszomj stbstb... aztán nagynehezen elaludtunk, fél3kor.. DÉLUTÁÁN ! felkeltünk nagynehezen, Ciklon Baszkurált simses cuccokkal jó két órán keresztül aztán viszafeküdtünk dögleni. Majd egy napot átaludtunk xd. 5kor felkeltünk, néztük h 7kor van busz vácra. anyámékkal lezsíroztam h jöjjenek értem kocsival, 8ra vácon buszmegbe tali. Ez szép és yó, a buszmegbe oda is értünk 18.50re asszem, csak az volt a baj, hogy fél3kor ment el az utolsó váci busz, A tetű Volán onlájn menetrendjére meg aznapra volt kiírva a 19.00-s busz. :@.... Igen, ez elég nagy gáz. Csináltam egy olyat, hogy elmentem stadionokig, onnan keleti, onnan blaha onnan nyugati onnan vác. Igen ám, de így másfél órával hoszabb az út :o. nembaj ez vt az egyetlen lehetőség =S.. mondtam anyuéknak h várjanak, ha odaértem mindent elmagyarázok. Megérkeztem Vácra, taltam anyuékkal, és azt mondtam nekik,hogy a Vikinél voltam, (hogy ne bukjanak ki anyira, mert a Viki már aránylag soxor volt itt (L)>

am meg yóléreztem magam......   a második üveg borig....  Köszi, és Boldog Szülcsinapcsit Ciklon :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése