2010. július 16., péntek

Nemtom


.. Elég rég írtam már ide, ugyhogy vicces lesz ennyi mindent leírni. Megpróbálom rövidre fogni. Múlt héz csütörtökön telefonált Marci, hogy mankózom e még mondom ya.
erre ő, hogy az szívás, mert kéne egy beugró gitáros mert egy hét mulva konci. Mondom jövő héten má nem mankózom :D. és akkor mondta h vasárnap próba:D.
Vasárnap:
Lementem próbára 15.00-17.00ig, utána Deákon taltam Krisztivel, ésott tök véletlenül öszefutotunk MazoKrájsztal, meg a nőjével :D. Néhány óra után aztán le is léptek, énmeg otmaradtam Krisztivel. Elakart menni később már ő is, mondtam h minnyá megy a vonatom, kisérjen ki nyugatiba. Kikisért, és lekéstem a Vonatot, amivel az utolsó buszt elértem volna. így felrángattam egy negyed órára Westend tetőre, aztán ment haza. Én lebaktattam nyugatiba, és hallom hogy ugatás van :D. kimegyek megnézni, és ijen régi társaságom féle tagok voltak, és egy részeg cigánykurva ugatott. A mondom megmenekültem. bespanoltam közéjük, és megkértem őket h éjszakázzanak velem kint deákon. ok meglett, kimentünk regel visza nyugati, aztán go haza.
Hétfő:
Hazaértem,ugy néztem ki mint a mosottszar, feljöttem, belőttem a gépet, és gitároztam. A koffein tartott életben. :D.. aztán kimentem faternak segíteni, utána visza gitározni és készülni. 17.00-20.00-ig próba, utána hazaértem, és bedöglöttem az ágyba.
Kedd:
Kedden reggel szépen felkeltem 10-11 körül xd, aztán 14.00-18.00-ig próba, lement, aztán kinyargaltam Deákra, Nixi, Franci Arken, meg ijesmi formákat találtam, mondom nekem ez tökéletes, beültem és..... aztán meg go haza.
Szerda:
Délelőtt hívott Marci, hogy 14.00-tól próba. yo. elindultam, de itthonhagytam a telóm. kiértem Vácra, sehol senki. Á mondom má bementek, csak nem tudtak hívni mert otthonhagytam a telóm. nyugati: sehol senki. Zsír. Kimentem deákra: sehol senki mondom mi van veletek emberek ! Betársultam egy csoporthoz, aztán velük elvoltam.
Csütörtök:
A konci napja. Nagy kapkodás volt próbák terén ugye mert 3 próba alatt felkészülni egy koncertre... mindegy lényeg h 2 kor taltunk buszmegállóban,én már korábban ottvoltam ugyhogy mászkáltam a városban :D. Találkoztam Nikivel. először nem ismertem meg vörös hajjal :D. Jött ő is sörfesztre :D. bedobtam vele egy sört aztán mentünk buszhoz. Ő evéhez, mi meg gyarmatra, (akkor már ott voltak a többiek)
Beértünk, elmentünk dobé, aztán meg kimentünk a sörfesztre. A hangtechnikusok nagyon bunkók meg gecik voltak. Felmentünk, ledaráltunk 9 számot, aztán lejöttünk és addigra már, Takács Tamásék bent voltak a backstage-ben, lepacsiztak h yók voltunk. Mi csak pislogunk, h pont Takácséknak tetszett.... mindegy :D. aztán ugye vége a koncinkak, ingyen sör volt, uyghogy elkezdődött az az élet amit néhány korábbi bejegyzésben már leírtam :D...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése