2010. július 28., szerda

Vigalom és forgatás :D


Na helló mi ?! :D. Váci vigalom volt most a 7végén. Szal reggel bementem Nikihez nyugatiba, csak vmiért nem jött, de szerencsére ő legalább annyira arc h ijenkor sms-t ír :D. Utána, még pesten találkoztam a Bencével, ő ment meloba, de addig még elmászkálgattunk..:D..ya igen, a lényeg MANKÓ NÉLKÜL!!! :D. szal elment Bence, kinéztem deákra, összetarháltam egy sörre, aztán go Vác. lementem a dunapartra, teli volt emberrel. Így mászkálok, mászkálokhátha jön valami ismerős, lejárkálom a lábaimat, és jön Alki.... VÉGRE:D .. az elrángatott többiekhezpiálni, és rá 20-30 percre hív Szotyi h minnyá lentvannak, és a Fürnek szúrjak pc-t . mondom yóó :D. Lejöttek, piff helyben átszúrtam a száját, aztán meg elvittek vmi haverjukhoz. mondom yó. Bemutatkozik: Szevasz, Cholbi vagyok, mondom cső, Martin. így dumálgatunk, mondom tök arc vagy, hogy veled lehet dumálni, és nem ugy ítélsz meg valakit, hogy ránézel, és "ezhogynézkiminnyászéttaposom", mert ugye a skinheadek 80%-a ilyen. Utána kiderült, hogy ő az a tag, aki olyan üziket küldött vipen, hogy aberrált fasz, hogynézelki mocsok buzi, stbstb :D.. ez így kiderült és röhögtünk rajta egyet :D. xd. aztánesteltt, elmentünk a táborhelyre, és végigsöröztük az éjjelt, aztán másnap délelőtt go haza :D..
Hazajöttem, megfürödtem, és mentem is vissza. :D. Becsapódtam Cholbiékhoz, aztán öszefutottam Pandussal, és vele mászkáltam. Este elmászztam a táborhelyre, ki volt téve valami fekvős geci, arra lefeküdtem, és arra keltem, hogy szakad rám a víz.. Ó a kurva életbe mondom. Bevetődtem egyik sátorba, de ugy h a lábam kint maradjon, hát én okos vagyok.. aztán arra kelek, hogy szénné fagyok..:D. bemásztam rendesen a sátorba, . és állítólag alvás közbe kurva hangosan vacogtam xd. Reggel felkelünk, öszepakoltunk és takarodás... Jöttem haza..
vasárnapot végigdöglöttem..
Hétfő, forgatás
elmek má így kurvakorán, még senki nincs ott, csak a fellépők, megkérdeztem, hogy ez a forgatás hogy lesz egész pontosan. A legelső számot, a Bleedet 4x yáccák el, aztán meglesz a koncert. yo így elyáccák 1x 2x .....5x...10x...35x . és ezajelenet mégegyszer, a másikat még 3x :D.. szal így yó volt. :D ya igen.. még azt is leírom . h olyanom volt, hogy elmegyek, megkeresem a Krisztit és megölelem.. keresem, keresem, és sehol nincs má a Kriszti.... GONOSZ :@ :P xd. De yó volt, mert olyan emberekkel találoztam, akikkel má régen nem, és nagyon örültem nekik :D.háát így ennyi lenne ez a bejegyzés.. Köszönöm :D.

2 megjegyzés: