2010. július 29., csütörtök

Mert kell és kuss

Most annyira összegyűlt bennem minden. és ugy lebaszta a biztosítékot ahogy kell.. valahova muszáj volt leírnom máár... nem bíírom..... teljesen kész. vicces.ojan történt, ha ezt most leírnám itt fognád a fejed és röhögnél. durván megleptem magam. és nagyon szarul esik hogy még a dolog másik fele is úgy adódik hogy számomra negatív..... vagy ez a másik fele ébresztett volna rá hogy mi is van valójában ?.... nemtudom, furcsa. így az elmult 2 héten túl sok volt az ijen . vagyis csak kettő, de nem vagyok hozzászokva, és ojan traumaként ért engem hogy nagyon.. ez nem én vagyok.. pláne ez a második eset ami most nagyon kiakasztott majdnem sírógörcsöt kaptam. szánalmas... nőőlj már fel hülyegyerek.:D egyszerűen vicc. komolyan..egorombolás a javából, ojan lelkisokk, és tényleg, annyira nincs rá okom h hihetetlen, de mégis sikerült és..de tényleg, hogy kb mi a fasz volt ez?!.. yo hogy nem lövöm egyből fejbe magam.. nevetséges.. nem bííírom ='( .. legyetek yók.. pápá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése