2010. június 27., vasárnap

Támad a Békéscsaba :D x)

Tegnap előtt kitalálta Heni meg Márk h jönnek hozzám... Csabáról, mindezt 0 forintal.. Hajnal 3kor elindultak Csabáról, de csak 10.10re értem vácra, ugyhogy kicsit vártak rám szegények xd:P.. napközben nagyon hullák voltak, ojan 5kor elkezdtünk készülődni h csinálunk képeket, 8ra el is készültünk xd. csináltunk néhány képet, majd ha Márk átküldi kipakolom őket, ja és Heni megcsinálta emora a hajam :o.. kajak nem én voltam.. mindenkire hasonlítottam, csak magamra nem. Aztán kiültünk iszogatni, és szegény Vikim unicumját elpárologtattuk, de nembaj, majd ha jön veszünk valamit :P.
Márk csinált egy vidit, az majd mesél kicsit töbett az estéről..


Aztán bejöttünk aludni.ojan 3 felé Márk felkel, és elkezd mászkálni a szobába, full idegbaj. megkérdezem Márk yólvagy ?. Semmi. de valamit motyogott az orra alá, de nem értettem mit. Megkérdeztem mégegyszer: Valami baj van ?. válasz: nemtudom.
-Fáj valami?
-Nemtudom hol fáj.
-Menny ki a teraszra levegőzni.
Kimegy 2-3 percre, és viszajön, Aztmondta h már jobb... visszafeküdt aludni, reggel megkérdezzük h mi volt ez az akció, és az volt a poén, hogy azt mondta, hogy semmire nem emléxik.
Most mentek haza nemrég, yól éreztem magam :p Köszcsi h lejöttetek :p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése