2010. június 9., szerda

Legújabb őrület


Ma reggel Barbie Chococattel beszéltem. Mondta hogy neki kell egy kisálat, és belinkelt ijen nagy lóbaszó állatot, valami gyík szerű izé. Mondom ez megesz vacsira, szerintem válassz mást. Aztán linkelgetett még mindenféle vadállatot, és eszembejutott amit még régebben Lepkémmel nézegettünk, az axolotl. Szerintem kibaszott aranyoos, és azt mondta a Lepke, hogy gombokért dobálóznak vele. nekem az egész délelőttöm azzal ment el hogy utánanézzek, hogy hogyan kell ijen dögöket tartani. Mondtam is faternak, hogy bővül majd a család, ijet szól: fú de ocsmány. Mondom miről beszélsz ?! o.o

Meg a másik fele... Amelett, hogy egész nap axolotológiát tanultam, még DragonBallt is töltöttem le :D. már három rész lentvan :D. Tiszta menőnek érzem magam Dragon Ball és axolotl :D. aki ezekkel nem foglalkozik az nem is menő :D.... ha valakit érdekelne a Dragon Ball, az itt le tudja tölteni az első 5 részt. Yó szórakozást hozzá !

DragonBall Z 1. rész
DragonBall Z 2. rész
DragonBall Z 3. rész
DragonBall Z 4. rész
DragonBall Z 5. rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése