2010. június 19., szombat

A feltámadás x)


2010 06 18 Blú Hell
A balesetem óta először voltam bulizni. Először csak kimentem Deákra, amíg a Vikire vártam, ott taltam Francival tök megörültem neki :D. Aztán összefutottam Arkennel is, neki is tök megörültem :P, aztán szerencsére megjött Viki is... neki annyira nem örültem, mert őt mult hétvégén láttam..... (najó, igazából neki örültem a legjobban XD ). Miközben vártuk a többieket, yöttek ijen betépett krisnások :D akik énekeltek, meg táncoltak....... HetyóKrisszel... x)x) LOOL!!!! Szal megérkezett mindenki, elindultunk Yukhoz. Ott taltunk Esztivel meg Hozeval. Megvártuk még a többiekket, addig ott kint a Yuk előtt dumálgattunk, aztán lassacskán elindultunk befelé. Amíg beszélgettem a Hozeval meg Esztivel meg Gerivel, addig megérkeztek a többiek is. Tasi, Geri, Sicc, Tomi, Nero, Zoliék, Tibiék, (bocsi akit kihagytam) annak mind a nyakukba ugrottam, és kibaszottul örültem nekik..
Elkezdődtek a koncik. Első fellépők műsora alatt én sminkeltem, meg vasaltam. Utána jött a TBND, ami miatt megemeltem a csavaros picsámat itthon, és elmásztam Yukig... A zenéjük igazából nem az én stílusom, szal nem kommentálnám..:P xD, csak az a cink, h a 4. szám felénél elbaszódott a Bálint erősítöje, szal nem vt hosszu életű konci :p. Szal akk indultunk Vikimmel hozzájuk, aztán bedőltünk az ágyba, és döglöttünk :D, De előtte megbeszéltük, hogy elköltözünk egy lakatlan szigetre. Hogy ne legyen lakatlan viszek rá lakatot, de akkor má cigány sziget lesz mivel lakatos..xd... :P.. yay mondom ezzel mivan ..:P
várom má a 7főt :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése