2010. június 18., péntek

Az év meglepije

Tegnapelőtt megbeszéltük Annával h átugrik megcsinálni a haját.. ojan fél10kor hív h 1 óra mulva indul Vácról. Mondom okééé..... aztán fél éjfélkor kimek megnézni. POont hívott, és mondta h rossz buszmegbe szállt le (h5). eggyel feljebb.. nembaj. lesétáltak a kereszteződésig, aztán kérdi h merre.. mondom látlak, vagyis láttam h ég egy cigi a sötétben... aztán feltűnik még 2 égő cigi.. nem is foglalkoztam vele, gondoltam h vki aki a busszal jött.. De arra nem gondoltam, hogy azok nem ott állnának anna melett, hanem mennének a dolgukra.így jönek mondom ezek mé jönnek vele.. nézem: Zoli meg Dávid .:D Kibaszottul megörültem... Aztán hazajöttünk, kiültünk dumálni, Aztán bejöttünk Dragon Ball-t nézni :D. Végül lefeküdtünk aludni fél5kor, amikor halottuk h anyu megy dolgozni..
Felkeltünk nekiestem rasztázni, aztán estére készlett, és feltettem őket a buszra, de se para, ma újra tali Yukban :P. Mindjárt indulok is =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése