2009. december 29., kedd

Egy tipikus "ElmegyekBeához"

Tegnap eljöttem Beához, h elmegyünk a rasztákért, aztán jövünk vissza befonom aztán meek is haza a 20:50nel .. vagyis ez volt a terv. :D Úgy nézett ki, hogy beértünk nyugatiba, taltunk Ferivel ésvettünk nyakörveet :P..^^. kurvayóó :D. Aztán hívott Attila h hol vagyunk, mert h már vár. Felmentünk hozzá, megvártuk Roxyt és Csabit, aztán mászkáltunk a Westendben, Beával vettünk 7 csomag gumit x), 1 csomót kerestük, de végül meglettek a szilikon hajgumik amik a raszták tögzítéséhez szükséges xd. és meghataptam a roxy nyakát :D. nah. meglettek a gumik, és kimentünk nyugatiba. ott dumáltunk, és jött egy beáztatoott bácsi h ő a pokolból jött meg h van 3 sátán, a Mefiszó a Luficer (nem Lucifer) meg Pluto. mondom a Pluto nekem is a haverom. Mickey Mouse vagyok :Dxd. és annyira gáz vt a csávó h elkültem h hozzon autogrammot a sátántól. Bement a büfébe és a büfésnénitől kért autogtammot. Hát én asztem h befxem az asztal alá :Dxd.. Elindultunk vissza a Beáékhoz 18:40 es vonattal, beestunk, és nekiálltam fonni... Nézem az órát 20:39. A 20:50es busz esélytelen . zsír :D.Apu hív 21:00 körül h a buszon vagyok e már. mondom valszeg az utolsóval megyek (22:35)  .. negyed egyre készlettema rasztákkal :D, és kb. otthon meg fognak gyilkolni :| Szal befejeztem a Beát, hajnali 3 kor elaluttunk. Anyuék nem hívtak h az utolsóval nem mentem, gondoltam elaludtak. Ez így szerencsés, mert akkor első busszal hazamegyek, és mire hazaérek még alszanak és akkor de jó vagyok. . Háromnegyed5 kor ébreszt a teló, mondom mifasz, max megölnek otthon. döglés van... x). Visszaaludtam, aztán fél9kor felkeltem, aztán 10kor hív apu h hol vok. mondom 13:15össel mek haza. Megvártam, h Bea is felkeljen, aztán mentünk Vácra Szandinak pc-t venni. És ha má lusta vtam hazamenni, akk má ki is szúrtam a száját. Nagyon erősen azt súgja vmi hogy abból a 13:15ből, amit apunak mondtam, abból 14:10 lesz. Remélem otthon nem csinálnak ki x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése