2009. december 22., kedd

1 Kikúrt Fasza, Baszott Yó Hétvége


Dec 18. Péntek. Drugzone koncert. Lementünk Beáékhoz, összeszedni az embereket, hogy nyugatiban tali.. Áront, Csabit, meg Wolfy-t. Attila hazaért a melobol, jött Beához, és indultunk. nyugatiban összeszedtünk mindenkit, aztán bementünk westendbe, ahol láttunk 2 formáát (Y) ami nem is lényeges (még). Ott vettünk piát, itókáztunk, dumálgattunk, aztán Beáék elindultak yukba, Wolfy gyárba, mi meg Áronnal rocktogonba :D. Elvileg taltam vna Tündivel, de mondta Mina, h nemjön mert h expalijával van. Ott volt Boszi és Rayna ugy velük dumálgattunk, vhogy nem vtam témánál. De ekkor megjelent Tasi mondom !!!MEGMENTETTÉK AZ ESTÉMEET !!! Aztán odajött 1 csaj, hogy nem-e vtam westendbe.. aztán beugrott... őt láttam :|..... de mondom én vtam =D=D .. aztán elvoltun,k ott rájöttem h nem véletlen az a neve h Sicc.. ojan mint 1 vadmacska, csak ez 6x durvább XD. A kezem szanaszét van karmolászva, a hasam, stbstb :D. Aztán reggel, buli után, keményrefagyva elkisértem őt haza mert kurvára ráértem menni Beához :D. amikor idővolt akkor go, ott leadtam az élménybeszámolóm, aztán átmentem Börnihez. Lerángattam pestre, amíg vártuk a Siccet addig bedobtunk 1 sört, mászkálgattunk Westendbe, bementünk Mammutba, és bombariadó volt. Pedig csak bementünk :|. Visszamentünk nyugatiba, és nemsoká jött Sicc is. Kurva szar idő volt. Minusz sok°C meg a hó is esett. Bementünk Yukba,  Melancholia volt. Lejátszák az első számot, Sicc megszólal nekem : "nemtudom, nekem annyira nem tetszik" Orco bele a mikrofonba színpadról : akkor leszophatsz xD. Pedig nem is mondta hangosan, én is alig halottam :D hát én üvöltöttem :D. utána azért is üvöltöttem mert Sicc ráharapott a számra.. még most se tok rendesen kajálni. Utána letelepedtünk a kanapébaott nemtommennyi ideig vtunk de nem 1 és nem 2 órát =D.. halgattuk az anime zenéket. ijen 12-13 éves csirák rázták magukat..(ezek a mai szülők azt se tudják h hova engedik a gyereküket... itt nincs ovonéni és nincs csapolt nesquik)ijen degenerált hangú kis vietnámiakra nyomták az afterpartyt  =D. De ugy mindent egybevéve kibaszott yó 7vége volt... Köszönöm nektek ^^ (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése