2010. január 1., péntek

Gyár Szilveszter


Először is buék, és szép jó reggelt min- denkinek este fél 8kor. Néhány sorban elmesélem az éjszakát, ha valaki vagy valami kimarad, akkor bocsánat. Nah szal beértem nyugatiba, és taltam Imo Bichel, igazából tök véletlenül, de sikerült elrángatnia Minához buliba. Megismertem Mina paliját, Narit, aki ugyanakkora nagy fasz mint én, szal a társaságom meg volt ottis :D..ottvtam 1-2 órát, és mentem gyárba (Y).  Ekkorra má be vtam pezsgőzve:D. de nagynehezen eltaláltam odáig :D. 23as megállójába ..má sajnos nem emléxem hogy mi okból, de nénikkel beszéltem :D, akikkel elmentem a gyárba szal kicsitsetévedhettem el, közbe gyár előtt láttam megint néhány ismeretlent, akiket megkérdeztem, hogy ismerem-e őket . akkor nem, de már ismerem. Vagyis a sörüket, a páleszüket, meg a jégerüket xdd. Miközben itókáztunk, jött Sicc és Gergő. Bementek, és utána énis bementem, és 1 kis képszakadás... Következő jelenet : Odajön Gergő hozzám, hogy nem kéne a Siccel smárolgatni, meg hogy mit képzelek magamról. Mondom bocsánat, nem láttam a cimkét, hogy "eladva". Utána tök korrekten odajött bocsánatotkérni, és megbeszéltük az utóbbi 3 évünket.. ő is és én is :D.. szal ott vtunk fél órát. utána jött 2 nőszemély :D (Sicc, Dorcó), és fénykpetünk néhányat:D. Lettek érdekes képek :D. Aztán bementünk táncolni, levettem Wolfyról a pórázát, felvettem és ugy táncoltunk :D. Tök vicces volt x). Naggyoooon nagy buli volt =D=D. Közbe haverkodtam mindenkivel, a felére már nem is emléxem =D. ésésés . aztán reggel lett, Tasinak eltűnt az Absintheje, x). elkisértem a népet örsre, kajáltunk, aztán lehet ojat csináltam amit nem kellett volna, igazábol nem is úgy akartam ahogy az kijött. de .. m1 rem nemszámít x). Aztán mentem vácra, bementem hbh.ba csináltam vmi fejet magamnak, utána Ramonessel megittam 1 fröccsöt, miközben 1 emberkével el akarta hitetni, hogy ő egy kék szemű oláh cigány XDXD megittam a fröccsöt utána meg jöttem haza :D  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése