2009. december 8., kedd

Dec.04. Gyár

Nah, hát az ugynézettki h megismertem az Imo Bitchet msnen . és akkor hogy fussonk össze. mondom oké.. meg lett beszélve a Westend előtt a tali 2re. Én ott is voltam kettőre, ott vártam, láttam melettem egy gyereket, látszólag ő is várt valakit. Mondom yófejnek tűnik tarhálok tőle egy cigit. Adott is, aztán megkérdeztem hogy kit vár meg stbstb. .összehaverkottunk amíg vártunk, de se a Viktor haverja nemjött, se az Imo Bitch. Elmentünk a mamutba rohangáltunk 1-2 kört, és láttunk 2 ojan sunát h beszarsz, de mondom ijen fejjel nem kérek msn címet mert megvernek :D. (esett kint az eső és ... nah xd) És eszembe jutott, hogy nemjött Imo Bitch akkor egyedül mek Gyárba :|... Vikrornak Gyors felvetettem az 5letet, hogy mi lenne ha jönne velem Gyárba. Nem volt ellenére az ötlet ugyhogy má 17:45kor utban voltunk a Boráros felé mert nem tuttunk mit csinálni. Beestünk a nagy party helyszínére, Devillék akkor pakolták fel a képeket meg hasonlók és segítettünk nekik. Aztán ojan fél 8 felé kész lettünk akkor má csak punnyadtunk. Fél 9kor megjött Vivi Tasi meg Hoze hát úgy megörültem h végre formáák. Akkor úgy naggyából elkezdődött az élet. Lehetett baromkodni, beszélgetni, meg mindent amit akartál :D. Bejön 2 csaj, Viktor nyakoncsap h azt néézd, mondom anyaa :o... ott nézegettük őket.. aztán kb 1 óra múlva megszólal az egyik csaj h Martin.. ránézek, ledermedtem ... Imo Bitch :o nyakamba ugrik, mondom YEAAH =D <33. hát nem volt szomjas az biztos! Elmesélte, hogy a vonat miatt nem tudott 2re jönni, de lejött Gyárba mert mondtam neki hogy én ott leszek. Mondom de aranyos^^. Viktor talált magának valakit, Vadócot, őt fűzögette egész éjjel. Úgyhogy Happy End 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése