2009. december 9., szerda

A Hajzat =D



Tegnap este, valamiért úgy gondoltam, hogy hosszú a hajam :o. De aki ismer tudja, hogy előbb pisálok bele a konek- torba, minthogy levágjam a hajam :o. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy egy részen teljesen megválok tőle. Ezért. tegnap 23:00 és 00:00 között kiballagtam a fürdőszobába, ami az anyuék szobájával szembe van, ami azért érdekes mert ha felkelnek akkor.....pipák lesznek =D. Pláne apu. Ezé az egy baszott pc-é is ki vt akadva. Mindegy, lényeg hogy mindent naggyon halkan kellet csinálnom. Nagyban nyirbálom a hajam, erre apu kiszól a szobából h "mit csinálsz?!" mondom semmit :|, ennyivel megúsztam =D. Egy vagon hajat összeszedtem a fürdőben, aminek a felét sikeresen szétszórtam a folyosón, és mivel porszívót nem lett volna szerencsés használni, ezért kézzel szedtem össze xd. És az egészben a legjobb, hogy kb 2 másodperc alatt csinálom vissza a hajam. én se tom megmondani h mejik kép készült előbb :D.semmi változást nem lehet észrevenni, ha balra van fésülve. ha jobbra akk.... sáláláá =D.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése