2010. január 5., kedd

Legjobb Hétfő

Szal hétfőn taltam Siccel, ami egy spontán tali volt, mivel vasárnap este döntötük el h másnap reggel tali..:D. Én 10:00-ra Matthäus Hetzenauert megszégyenítő pontossággal a Westend előtt voltam, aztán 10-15 perc mulva odatalált Sicc is :D. Előző nap megbeszéltük, h neki kell telefon, meg egér, meg szőrös fülmelegítő. Hát yóvolt, mert vot progi..:P. Akkor kezdjük a fülmelegítővel... Mentünk 2 kört a Westendben, és meg lett unva a keresgetés.:D. Mondom akkor egér v telefon ? A telót házhozszállítják, az egeret meg majd hazafelé,mert kirágja magát xxd. zsíír... Akk leültünk 1 kanapéra, és ott csöveltünk :D, és 1 órán keresztül azon törtem a buksim, h hova lehetne menni. Aztán felgyulladt a kis villanykörte a fejemben: mennyünk Eldorádóba :D. El is indultunk, oda is értünk... csak. 4.étől 7.éig zárva-.-" ... szal ne próbáld megnézni.. vis próbálni lehet, de nemond h nem szóltam :D.  Aztán Sicc elindult valahova, énmeg mentemutána :P.. Bevitt vmi helyre, és ott ültünk, és néztünk ki a fejünkből :D. Utána meg go visza nyugati mert a Bea meg hívott, h mennyünk nyugatiba. Mentünk, meg is találtuk, bentvolt a nyugatiban vmi cuccosban... Ott álltunk tőle max 10 méterre. Sőt ahogy kijön, ahhoz felénk kell hogy forduljon, és akkor a köztünk lévő távolság 3 méterre csökken. A hülye szőke meg elsétál melettünk.:D.. Utánamentem, mondom hé bakker. nehogy észrevegyé. . Aztán megfordult, megvolt a nagy tali. Bea elindult klinikákhoz én elkisértem a Siccet, aztán indultam haza. csak utközben rámjött a hugyozhaznék. Bementem Westendbe, találkoztam Kopival, amin meglepődtem, h ő ojankor ott. Elkezdtünk visszagondolni a régi szépidőkre amikor 2en lógtunk éjjel a Márc 15ön pénznélkül, minden nélkül.. amikor kibaszott éhesek vtunk, ő azon volt, hogy a köveket megegye, én a pólómat kezdtem el Rágcsálni. és amikor egymásnak akartunk vmit mondani akkor mindig az lett a vége, hogy hamburger, vagy grillcsirke.. szal csak kajáról tuttunk beszélni..:D. aztán Kopi elindult tovább útjára, és jött hejette Kiki.. hát neki nagyon megörültem :D nyakábaugrottam és jujjdejó :P.xd. aztán vele is dumáltam aztán elindultamszépenhaza :P. ^^. és ennyi :p. lehetne minden hétfő ijen ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése