2010. január 10., vasárnap

Jan.08. Wigwam

Olyan fél5kor mentem Mammutba meglátogatni a népet. Reméltem h velük 9ig el tom baszni az időt. hát nem jött  össze mert 8kor mind lelépett vmi koncira. ugyhogy egy órát egyedül szoptam. 9kor felültem a metrora. és go örs :D. A tali Siccel fél 10re vt megbeszélve, de csak Tasi vt ott, akiről nem is tuttam h ottlesz. Szal Tasival vártunk Siccre. 50kor kb kapunk egy smsh licsit késni fog.. na akkor pánikoltunk be, hogy Sicc sms t ír :|.. xd. de nopara negyedre megérkezett. Szal elmentünk Astoriára metroval aztán meg felszáltunk 1 villamosra. végácsinál leszálltunk és néztünk h ennek nem így kelett vna lennie. Nézzük ez a 49es villamos.. és kb hol a faszba vagyunk? xxd arra jön egy gyerek, megkérdezzük h hogy jutunk el a wigwamba. valamit magyarázott. de elkisért. de ha közbe 10x nem monta el h mennyire szarkészvan akk eccerse xd. Szal odaértünk, bent vmi nemtom mi adott koncit, a Rikki énekel benne, és a Dan baszerozik.atöbbitnemvágom.. és leesett neki a heveder. azon szakadtam xd. Tudom h nem vicces de akk is =D Meg  odajön hozzám 1 csaj h te ottvtá gyárba szilveszterkor nem ?.. mondom de. de nem emlékeztem a csajra. állítólag vele is táncoltam... aztán odajön 1 másik csaj megismersz ( ojen az arcmemoriám mint a hintalóé am, ya és gyárban szarkész vtam xd ) őm nem.. Gabcí vagyook. oh mondom sya :D. aztán őőő.. aztán mivolt ?.. xd. yah. visszamentem Sicchez meg Tasihoz, és leültünk. ott dumáltunk vmit, és Siccnek vt vmi baja, de nemakarta elmondani, h mi.Ya meg ottvolt Dóri, Meg Alex meg Viktor.. cowboy kalapban.. full túl a barátságon xd. én ordítottam rajtuk :D. Utána meg csak ültünk :D.. ya meg sicc megharapta a nyakam. én meg az övét. Meg a száját.meg mindent amit értem :D. csak hamar végelett a bulinak ='(... ami monnyuk annyira nem probléma, mert a végén még bank dénsz hól lett volna az egészből xd. de yóléreztem magam ^^. nágyóón :D :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése