2011. január 1., szombat

A só


Egyszer volt, holnem volt, volt egyszer egy király, s annak három leánya. Egy szép napos reggelen a király megkérdezte három leányát, Sziporkát, Puszedlit, és Csuporkát, hogy mennyire szeretik őt.
Elsőként Sziporka válaszolt. -Én úgy szeretlek Édesapám, mint egy nyári tábor utolsó éjszakáján egy félméteres faszt a seggemben.
A király iszonyat módon meghatódott.
- Én úgy szeretlek, -mondta Puszedli, -mint anyu, mikor lehajtod magad után a WC ülőkét, egy röttyenős-fröccsenős fosás után.
A király már nem bír magával, elkezdett zokogni örömében.
- És te? -kérdezte legkisebb leányát.
- Én úgy szeretlek édesapám, mint a sót.
A király szörnyen pipa lett, nem értette, hogy lehet kitalálni ijen idióta hasonlatot.
- Miféle kegyetlen szar hasonlat ez bazze ?!
Förmedt rá a király Csuporkára -ekkora hülyeséget még sose hallottam!!
Csuporka jól bevágta a hisztit, majd elszaladt. Ki a királyi udvarból, be a szomszédos kocsmába. A kocsmában leült egy asztalhoz, egy pohár borral, és egy korsó ászokkal. Gondolta, hogy az ital feledteti vele a bánatát. Néhány perc multán, egy magas, félrészeg fószer, full feketében, fekete bilivel a fején, odament Csuporkához. Aszmás lehetett, a lélegzeteiből itélve.
- Olyan bánatosnak tűnsz. - mondta a jövevény. - Mibaj kislány?
- Az apám megkérdezte, hogy mennyire szeretem, mondtam, hogy úgy mint a sót erre jól kiosztott a faszba, bevágtam a hisztit, és ide menekültem. -mondta Csuporka sírásra hajló hangal.
- Édesapád valószínű nem tudja, hogy mi is fontos neki.
Ekkor Csuporka megvilágosodott. Nagyon megörült annak amit halott! Fogta magát, elment a TV2 igazgatóságához, és mondta nekik, hogy vegyék ki adásból a Győzike sót, meg a Mónika sót, meg az összes faszságot, hogy megtudja a király, hogy a só igenis fontos. Így is történt. Elment, kiszedette adásból a népbutítást, Majd néhány nap múltán a király hívatja Csuporkát.
- Neharagudj kislányom! - Esedezik a király - Annyira naív voltam, nem tudtam mi a fontos nekem! Már két napja nem láttam se a Győzikét, se a Mónikát a tévében! Beteg vagyok! Haldoklom! Kérlek kapcsoltasd vissza a sókat, és kérlek bocsáss meg ostoba fejemnek!
A királylány örül, hogy bevált a terve, megbocsájtott apjának, s Győzikét néztek míg meg nem haltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése