2010. október 11., hétfő

Vicces egy T !


Hali emberek, most elmeséélném, hogy mi is törtéént ezen a szájbakúrt(afarkú) rövid(faszú) 7végén ^^. Először is, pénteken lementem Pestre, és elballagtam a stadionok buszpályaudvarig, egy leányzóért,hogy aztán jöhessünk haza. Itthon kidőltünk mint 2 hulla, másnap meg döglöttünk, 4ig. Aztán elmentünk Prehóba, vettünk egy üveg bort, és hazahoztuk.
Itthon volt mégegy üveggel, és at volt a legésszerűbb, hogy attól is megválunk :D. Szal az este kissé mámorosan telt, naggggyyoooon durván yól éreztem magam, énekelgettünk, dumálgattunk, röhögycséltünk, és minden ami kell. Azután bejöttünk és kimúltunk. Másnap sajnos, vinni kellett vissza Kessyt stadionokhoz,demég vácon kitaláltuk h hívjuk fel Hozet, hogy jöjjön ki, mivel rég láttam az arcát. fémajd egyórás késéssel bár, de odaért :D. Akkor indulhattunk is stadionok
kikisértük Kessyt, és naakkor kezdjük az estét.........:D
Köszönöm nektek Kessy és Hoze, nagyon yól éreztem magam (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése