2010. szeptember 27., hétfő

Meghóót :P xd

Haó emberek! Gyakran kérdezitek hogy merre yárok bulizni meg mijen gyakran vagyok pesten, hogy így a halál fasza után kettővel lakom. Mondtam én helyeket, meg hogy heti egyszer-kétszer, több napra yárok be. Ugy döntöttem hogy, kicsit ritkábban mászkálook erre-arra.
Persze pestre felmegyek, találkozni így a barátokkal, de így ennyi. Havi 1 gyár, esetleg kettő. Szar lesz megszokni nekem is, és ha nem bírom akkor tuti vissza állok a mostani tempóra, de most kicsit tuti eltűnök a köztudatból. Elhalálozásom oka, hogy spórolmnom kell. Egy csomó mindent akarok venni, pl.:
-Platform 28.000 huf + kiszállítás, de ha Hoze cimbim el tudja intézni akk 13000 huf :D
-Új lencsék 5000 huf + folyadék 2000 huf
- ezenfelül. még rengeteget fogok utazgatni 100+X hufaztán még ami yön. majd kiderül :D..xd.. na de én tépek is kockulni. haóó :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése