2010. május 26., szerda

Mert iyen is kell !

Nah. Mivel má rég írtam ide, úgy döntöttem, hogy most valamit öszedobok.. hogy mit, aztmég nem tudom, de valamit biztos. Kezdem azzal, hogy tegnap voltam kontrollon. Doki mondja, hogy nagyon szépen gyogyul a lábam, és hogy ezekután is csak mankóval közlekedjek. Amijen szigorral mondta, nem mertem neki elmondani, hogy vasárnap már futottam. (vagy valami hasonló folyamatot hajtottam végre) szoval még1x másfél hónap manko =(... szal mégsincs 1 ideig még party.. lehet jönni hozzám kocsmátlátogatni =D..:P ** Most vissza 2 hétvégét.. Itt volt Anna, aki segitett elintézni a lábtörős akciómat. :D.. Lementünk Zónába, este jövünk haza, keresi a telefonját... hogy ő azt elhagyta. mondom zsíír (Y). aztán 1 óra idegbajozás után . küldök neki egy viszahivost és ittvolt mögötte xd... akkor nekem a táskám tünt el.. mondom ohh yeah... másnap akarunk menni megint kocsmázni, de az Anna pénztárcája nincs meg :D. Aztán szoltak, hogy megvan a táska is meg a pénztárca is, ugyhogy hepi end lett :D. ... Most7végén Eszti volt itt, negyon cukkermáj a csaj :P(L) . Az egész ugy kezdődött, hogy ő nem talál el a vonatácsitól a buszmegig. Megkértem a Gerit, hogy vigye el.. ő feltette a negyed kettes buszra, 2kor lent várok a buszmegbe, beér a busz, mondom Dávidnak hallod ezen nincs, nézd má meg a felső buszmegbe, ha má bicóval vagy, sztem ott szállt le. Ott is volt, de nagyon rámijesztett. Elmentünk kocsmázni, kicsit vedlettünk :D. aztán felmentünk parkba, és öszehaverkodtunk az Antival. Egy kis öreg alkesz. De nagyon nagy forma :D.. Beültünk a presszóba, és kivedeltük a piakészletet (majdnem) Aztán így egyik pillanatban még értjük mit beszél az Anti, a másikban már nem értjük, h mit beszél az Anti :D. Akkor fogtuk magunkat, és kiültünk a parkba, kb éjfél lehetett.. Mondja az Eszti hogy fázik. mondom nincs is hideg. Következő pillanatban anyit veszek észre hogy alszik. felébresztettem, és hazajöttünk. ** (xd) reggel nem tudom mire keltem fel, de azthittem, h 11 ora lehet, közbe meg fél9 volt :D. Aztán viszafeküdtünk aludni, délután jön 1 vagon ember, h mennyünk kocsmába.. Szegény lány alig bírt felkelni. Az emberkék vagy 40-50 percet itt vártak a ház előtt :D x). Utána mentünk biliárdozni, aztán elvitem Esztit Vácra, feltettem a vonatra, találkoztam Marciékkal, lementünk dp-re ott elbaromkodtunk és este jöttem haza :D ya és uj kedvenc, amit kibaszottul véletlenül találtam kockulás közben : http://www.youtube.com/watch?v=0-77N4FmOTs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése