2010. május 28., péntek

Ennyi lenne a Slipknotnak ?


Néhány percel ezelőtt olyat hallottam, hogy meghalt Paul Dedrick Gray, a Slipknot basszerosa. A hír ledöbbentett, sőt, egyenesen sokkolt. Ezt közöltem Vikivel, és mondta, h ő úgy halotta, hogy Joey Jordison halt meg. Itt már nekem semmi nem volt tiszta. Utánanéztem gugln, és olyat dobott ki, hogy meg nem erősített forrásokból tudják, (magyarul szart se tudnak) vagyis következtetnek, a lemondott koncertek miatt, hogy Joey eldobta a kanalat. Aztán Viki linkelt egyet nekem Paul halálával kapcsolatban valamit, hogy egy hotelban talált rá a személyzet holtan. A sajtótájékoztatón még Joey is nyilatkozott, tehát ő biztosan él. Bár ennyire alaptalan dolog,.. az egészről 1 felhasználható linket találtam. Mert Jacko lemezeinek népszerüsége is sokszorosára nőtt a halála után... Nem lepődnék meg, ha későbbjönne az új hír : Paul mégse halt meg, csak yó mélyen aludt. !! =D xd
.. meg épp most találtam 1 forumot. Szóval egyre hihetőbb :S... és ilyat találtam benne hogy

legszívesebben levágnám az összes kibaszott rocker geci slipknot rajongó fejét
Rajcsávó | 2010-05-28 01:46:56

Hát mennyen már az ilyen a rétinigger büdös cigánykurva annyába! Hát miez ?! Tiesztos faszszopó pujáró amőba bazdmeg !! Ha körbeállna 5 ilyen rocker geci slipknotrajongó akkor is ezt mondanád ?..(ha nincsenek ott a testvérek) sorba boxolnák a bakancsukat a zsiros ocsmány cigányfejeddel köcsög !! Vagy bassza a csőröd, hogy ezekre az emberekre ragadt némi kultura és teheccség, nem ugy mint a tiesztodra, hogy benyomja a Play gombot és ezért kibaszott nagy sztár ?!

Rest in Peace Paul =(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése